sâmbătă, 12 mai 2007

....

Am ajuns sa inteleg ca in nimeni nu poti avea incredere ... decat in tine.
Persoane care ajung sa iti castige increderea sau iubirea in timp, nu mai tin cont de sentimentele tale ... si le calca pur si simplu fara regret ...
Nu traieste nimeni in trecut, stati linistiti ... dar traieste in sentimente si trairi .. iar astea nu trec cu o adiere de vant ...
Invat din greselile altora, desi greselile lor le simt eu ... dar va multumesc .. asa o sa stiu ce ar putea simti cineva pe care l-as putea rani eu ...

Nu condamn, nu trag la raspundere, nu cer nimic ... dar stiu ca nimeni nu o sa-si faca fericirea pe suferinta altcuiva

Doare ca in fata spui un lucru, iar apoi faci altceva ...
Dor dezamagirile ... si dor al draq de rau ...

O lume in care toti suntem facuti din minciuni si din zambete false ... "noua sa ne fie bine ... calcam si pe cadavre"

M-a invatat cineva ca atunci cand cineva imi greseste, eu sa-mi cer iertare si sa ii multumesc.
Iertati-ma.. nu stiu pentru ce .. poate pentru ca exist!
Multumesc ca mi-ati aratat totul.



ps: TE IUBESC, ALINA!

[sa nu puna nimeni intrebari.. nu am luat'o razna si nu sunt p invers 8-|]

4 comentarii:

Alina spunea...

si eu te iubesc

Anonim spunea...

ai dreptate ai dreptate ai dreptate ai dreptate ai dreptate...de cate ori sa'ti repet?..si nu neaparat toti..mai sunt si exceptii...ce e adevarat rare..da'...asa e in tara noastra...obisnuieste-te..:|...kiss:*:*:* By Al3XUTZA

Anonim spunea...

:(:(:( ...:( T_T :(

Anonim spunea...

ufff.. biebie meu :(

te ubesc mult baa :(( si nu-mi place sa te stiu in starea asta :((((

plomit sa am meleu gliza de tine 8->

wuuvvv iu :*:*:*::*:*:*:*:*:*