joi, 26 aprilie 2007

(In)/(E)volution!

Stiti cu totii RATB-ul, nu? (hai hai, suferiti voi astia care aveti masini [da, Dexutz, hai sufera! :D])
Deci presupun ca stim cu totii mirosul din transportul in comun. Oh yeah! [:-&]
Astazi s-a intamplat ceva fenomenal, aproape imposibil de realizat.
V-am mai spus ca 253-ul este cea mai scarboasa masina, nu?
Uite ca imi retrag cuvintele.
I love 253! Traiesc pt 253! I'll die for 253! Ok, poate exagerez putin.
ASTAZI, 26.04 ac, am simtit cum lumea a evoluat! De fapt, am simtit normalitate, in sfarsit! Am simtit miros de deodorant! Si de parfum! Deeeeci, no transpiration! Do you realize?! In sfarsit, am putut respira in voie, fara sa stau in dreptul geamului deschis.O bila alba pentru societate. Ca deh, UE, chestii.
Apoi, o fetita de vreo 4 anisori, urla intr'o veselie "Cine tine cu Iisus, sa ridice mana suuuuuuuuuus!". Si m-a tras de maneca sa-mi zica sa ridic mana. Si am ridicat-o. Penibil! :)) Dar era prea dulce fetitza si nu puteam s-o refuz.
In schimb, o bila neagra pentru trafic. Este ingrozitor! Stiu ca nu spun ceva nou, dar treabuia sa specific.
Si gata! Nu mai fac post lung!
Multumesc pentru atentia (ne)acordata!

4 comentarii:

Anonim spunea...

ca de obicei..super bine orice post...ceva nou?...:))...tare faza...yo ink nu am avut okzia asta...(faza cu deodorantul)...in fiekre zi...miroase makr unu :))....si cu fetitza e pe bune??...poop and take care of you! love you:*:*:*:*:*

Alina spunea...

e ceva :)))))
si totusi e "Cine tine cu Iisus, sa ridice mana suuuuuuuuuus!"
:)))

black&purple spunea...

stf....:X:X:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

nu mai vb cu tine>:P>:P....dc nu mai scrii???~X(~X(~X(X(X(X(X( >:P>:P>:P>:P>:P By Al3xutza