joi, 26 aprilie 2007

Mandria mea 8->

Trebuie sa va arat cu ce ma mandresc eu.
cea mai dulce, adorabila, extraordinara, mirifica, mirobolanta .. vanataie 8->
Stiu ca vreti si voi, bai! Dar nu o sa aveti decat daca truditi mult!
E veche vanataia si inca se tine tare :X
Daca ati citit postul de acum 2 sapt, adica acesta , o sa stiti de la ce este.


Cristi: :O
Cristi: ai tu asa ceva?
Ana: daaa :X:X:X:X:X
Ana: 8->
Ana: da' a mai trecut
Ana: :(
Ana: =((
Ana: si incep sa ii simt lipsa :((
Cristi: moam'
Cristi: zici ca esti suporter batut de jandarmi
Cristi: :))
Ana: :))))
Ana: deci, rezist p stadion :))

3 comentarii:

Papusha spunea...

deci omg :O :O :I

e terrible ! sper sa nu fi format vreo legatura speciala cu ea .. si sa iti treaca repede :)
poop :*

AnnA spunea...

hai maaa :))
k mie'mi place :X:X
i love it! :X:X:X
:D
puup, papusha :*

Alina spunea...

eu am vaz liveeeee :X:X:X
pooaa e geniala, mirobolanta :X:X:X