luni, 9 aprilie 2007

Sambata, duminica, luni

Sambata.
Plecare in minunata zona a Romaniei, si anume, Oltenia.
Opriri: Craiova, apoi satul meu, Busu, si ultima oprire Drobeta Turnu Severin. Great!
Apoi mancare, mancare, mancare [cat vezi cu ochii 8-|]. Bineinteles, mancarea urmeaza sa fie aruncata pt ca nimeni nu putea sa manance atata cat era pregatita. [8-|]

...[ne-luare de Lumina datorita oboselii care ma pastea si care m-a invins.]...

Duminica.
Somn.
Somn.
Somn.
Vizite primite.
Vizite facute.
Si intr-un tarziu, am mers cu verisoara mea intr-un parc de distractii. Evident, target: masinute. Evident pentru o femeie/fata la volan: picior si mana julite,sold NEGRU [nu doar o simpla vanataie :| (aw! grav!)]. Repetand 'evident', evident, am plecat acasa.

Luni.
Plecare spre Bucuresti.
L-am rugat pe tata sa ma invete sa conduc si am primt un raspuns descurajator (pentru unii, nu si pentru mine:D): "ce sa conduci tu? sa ne conduci pe ultimul drum poate 8-|". Dar nu m-am lasat infranta. Si am insistat .... si insistat ... si ...
O ora de condus. EU!
Da, da. Eu am condus!!! Am invatat! Ca pentru asta m-am dus.[>:)]
Apoi, am trecut pe la bunica, pe la matusa si pe la cuscra matusii (cred). Cine are rude la tara stie ca primeste in primul rand paine si oua. Evident, am plecat cu vreo 200 de oua si 3 paini cat 10. [3 sferturi dintre oua s-au spart, (ca sa nu folosesc 'evident') bineinteles ca nimeni nu a plans dupa ele 8-|]
Inceput de saptamana cu ghinion: tata era sa dea peste unu cu bicicleta (bineinteles/evident biciclistul era vinovat), sora mea (era in fata noastra cu masina ei) l-a lovit cu oglinda pe unu in cot, apoi pe soseaua Slatina-Pitesti (foarte libera de obicei) am facut 20 km in 2h si ceva (aglomeratie, evident), am vazut vreo 5 accidente.
Acesta este bilantul.

Noroc ca au fost sora mea si cumnatul meu, ca altfel la Invierea Domnului, era adormirea pentru totdeauna a mea 8-|.

Un comentariu:

Anonim spunea...

talent ...... :D ai si condus , dar totusi exista umpik de pliktiseala in toata chestia asta :P .... orcum ... frumosss!!! kisses si take care





Posted by Bebby