duminică, 18 februarie 2007

Am Blog! Deci exist!

Deja ma simteam neimportanta. NU AVEAM BLOG! Pai ce naibii?! Eu nu pot sa scriu ce fac in fiecare zi?! Nu pot sa spun ce mananc sau cu cine ma intalnesc ziua?! Ha! Iote ca pot!
Starting 2day, o sa scriu in acest jurnal virtual, tot ce facem eu si ubitul meu! Ma rog, nu ce fac cu el! :-D , ci ce facem separat. :-)
Creearea acestui blog s-a facut in jurul orei 11.20, in urma jignirii pe care am primit-o intr-un mod indirect, de la o persoana extrem de inteligenta, care isi iroseste talentul pe blog, in loc sa scrie o carte, si anume Pimponel (alias Castravete Extravagant, super flu, LIAM BROWNE s.a.m.d), care declara, citez: "You have to be really lame to keep a journal on HI5, that's what blogs are for! ^^ http://pimponel.nimic.org" (eu avand un mic jurnal p hi5). Am fost lovita! Dar in 10 minute m-am ridicat de la pamant, m-am scuturat de praf si ... am blog! Este cea mai fericita zi din viata mea! :-X . Stiu ca par un pic ironica (nu ca nu as fi!), dar e prea mare tam-tam cu blog-urile astea!
Anyway, o sa ma "descarc" zilnic aici de acum incolo. Poate ma remarca si pe mine cineva si peste cativa ani o sa dau autografe pe cartile publicate de mine. Hai ca deja aberez si delirez! :-)) E prea tarziu pentru creierul meu, este ora 11.44 si sambata seara! Deci, mi-e mila de mine insami. :-(
Deja am luat in serios rolul de "blog-eritza" :-)) . Am folosit in cateva randuri, de 2 ori ora exacta!:-)) (lucru des intalnit p blog-uri). Oricum deja ma distrez. O sa mai scriu, cand o sa mai am ce! :-))
Cu dragoste, respect si plictiseala, AnnA
ps: 11:46. The end of "Am Blog! Deci exist!"

Un comentariu:

black&purple spunea...

oooo...bita :X:X:X:X:X....ne-am facut amandoua blog in aceeasi seara...=))=))....so....wellcome....luv ya girl..:*:*:*:*:*