duminică, 25 februarie 2007

Nicio petrecere nu se compara cu un somn la Miaul meu! :X

Ieri nu am avut chef sa ies afara (pleonasm, dar suna bine) pentru ca eram racita rau. Si trebuia sa fac cumva sa stau mai mult cu my best friend, MIAU. Si cum altcumva decat sa doarma ea la mine sau eu la ea.Era randul meu sa dorm la ea. Deci trebuia sa facem un plan ca sa il conving pe tata sa ma lase [tatal meu fiind foarte comunist 8-|]

!!SiStEr!!: sis
!!SiStEr!!: vezi k p la 7 asa
!!SiStEr!!: vin la u
!!SiStEr!!: :D
AnnA: ok sis
!!SiStEr!!: tactu e in toane bune?
!!SiStEr!!: k sa stiu c strategie folosesc
AnnA: :))
AnnA: relativ ..
AnnA: :-??
!!SiStEr!!: ok

[...]

!!SiStEr!!: deci acum ce trebuie sa mai fac? trebuie sa plang iar?8-|

Cand trebuie sa ma lase tata undeva, miau are responsabilitatea de a plange [:-x]. Eu nu pot sa fac asta, pentru ca nu pot sa nu rad.

In fine, in cele din urma, l-am convins pe tata sa dorm la sis.
Wow, dorm la sis [\:D/].
Am inceput prin a ne face poze cu webcam-ul:

Apoi, cica sa mergem sa iau eu un paracetamol si am ajuns la frigider [#-o]. Cu ce s-a lasat mica noastra cina? Lapte, suc, firmituri samd. pe jos, masa si peste tot p unde se putea.
Am continuat cu pozele. Dar nu pot sa le arat. [:-))]
Ca sa nu mai zic ca mergea webcam-ul si ne vedeau prietenii cum ii puneam eu mana pe sani lu' Miau [verificam cat de maaaaari sunt]. Oricum, ne-am distraaat foarte tare, ca de fiecare data cand sunt eu cu Maul meu [:-x :-x]
Si trebuie sa spun ca Mau este cea mai importanta persoana din viata mea. De 7 ani, ea este alaturi de mine si o love muuult [:-x]. Si, cel mai important, niciodata nu ne certam. De 7 ani nu am avut nici macar o cearta importanta [decat una s-a lasat mai rau ca nu am vorbit cateva ore cu ea, pentru ca ma muscase de mana].
Te ubeeeesc enorm, Miau! Best Friends Forever!

Niciun comentariu: