marți, 20 februarie 2007

Mdaaa .. e si blog-ul asta bun la ceva. Cand te plictisesti 15 min (ca atat dureaza un meci de FIFA 8-|) iei tastatura in brate si incepi si scrii .. si scrii ..si scrii. Si iata ca scriu. Mai am exact 13 min pana cand iubitul meu termina meciul 8-|
My mood today?! Nici nu mai stiu. O zi inceputa cu mult soooomn, continuata cu multa fericire, ajunsa intr-un punct plin de nervi, apoi, proasta-dispozitie, si, intr-un final (ora 21.41), plictiseala.
S-au mai scurs 2 min ... 8-| .. mai beau o gura de apa, si continui.
[Am baut apa].
[Continui].
Mi-e somn.
[Tot continui].
Nu am trecut de faza cu somnul, dar mi'am amintit ca am luat azi o carte de la biblioteca, deci mi-am luat si angajamentul ca o s-o citesc. O s-o citesc? Ma uit la ea: albastra, 173 pag (relativ putin, insa pt mine sunt mult mai multe pagini decat are "Libertatea" 8-|), "Eminescu-proza". Stiu ca suna a clasa a 7-a, dar eu nici macar nu stiam ca Eminescu a scris "Aur,marire si amor" sau "Avatarii faraonului Tla".Dar stiu de "Sarmanul Dionis".Stiu.Unii ati putea spune ca sunt o inculta. Asa e. La capitolul "Literatura romaneasca" (sau universala), sunt varza. Nu, nu cred ca s-a inteles, SUNT VARZA. Clar?Macar eu recunosc si nu ma dau desteapta ca unii.
Si cica, mai am si un bac. Bac?! Ana? Trecere? Se creeaza vreo legatura? Answer: Neah! Poate doar intre primele 2. POATE!
Mai am cateva minute de tastat. Yupi!
[Beau din nou apa ca sa treaca timpul mai repede.]
[...]
[...]
[gal-gal-gal!]
[Am baut]
Revenim. Cateva minute. Si ma trece un sentiment. Cred ca stiu de ce. Oare prea multa apa?! Aceasta-i intrebarea!:D
Doamne Sfinte Maica Domnului cat pot sa "vorbesc"pe blog in cateva minute.Diagnostic: plictiseala acuta.Vindecabil cu 15 ore de somn si inca 30 cu iubul meu.
q:O avea prelungiri meciul?! 8-|
a: YES! (scuze, iubule, ca zic asta dar "futu-ti meciu' ala :((" )
Ce astept eu acum? Asta ":X My Sweet Baby Boy :X is now online"
si astept ...
si astept ...
Si eu nu suport sa astept X(, dar deh, ce naibii sa fac?! 8-|
O sa bag si eu Sims (din nou), si atunci nici ala cu coarne nu ma mai scoate din joc!
Siiii.. momentul mult asteptat .... [se lasa asteptat :-L] ........ :X My Sweet Baby Boy :X is now online .. yeeee ... PUBLISH![click :)]

Un comentariu:

Anonim spunea...

tot ma iubesti:)) cu tot cu fifa-ul meu ;;) te iubesc mami mult de tot:X:X:X:X:X:X:X :*:*:*:*:*:* :X:X:X:X:X:X :*:*:*:*:*:*