miercuri, 21 februarie 2007

O zi ... din viata mea de scolarita

Inceputul saptamanii:
6:00 (+ - 10 min): tata: ANAAAAAAA trezeste-teeeeeeee ca este saseeeeeeeeee [pe fundal: POC! ('imbinarea' brusca dintre usa si perete :-x love that sound 8-| )]. Dupa o asemenea trezire, oare ce stare voi avea toata ziua?:| Mai sunt si zile care fac exceptie de la regula, iar zilele alea sunt cand are tata o obsesie cu vreun cuvant sau daca il aude la TV pana sa ma treazeasca. Cele mai frecvente sunt "Coleeeeee", "milkaaaa" si "puisoooor" (primele doua sunt folosite doar in cazul in care, in ziua precedenta, i-am povestit ceva lu' tata despre ele sau daca m-au sunat p fix).
... Timp de 10 min: "hai anaaaa ca iar nu iti ajunge o ora si te astept sa te spoiesti pe la ochii si eu intarzii la servici [tata f nervos]"
Open the eyes. Lumina orbitoare. [de fapt, este difuza, dar la ora aia mi se pare ca as avea la cca. 2 cm in fata ochiilor, o stea de mare luminozitate :| ]
Drumul spre baie: luuuuuuung si anevoios;plin de obstacole: vreo 20. [aprox. 17 pasi, 2 usi lovite zilnic, un caine idiot].
Daca am ajuns la baie, totul este rezolvat #:-s
Acolo ... u know :-j :))
Apoi incepe operatiunea "Reconstituirea fetzei" cu machiaj, creme s.a.m.d. Iar pentru inversul al acestei operatiuni, se intrebuinteaza instrumentul special numit "shpaclu" :D. Ok, exagerez un pic. Dar numai un pic. :-)
Dupa 40 de min. (este o operatiune ce necesita foarte multa meticulozitate)ies si eu din baie. Grozav! In 10 min trebuie sa ma imbrac si sa fac si ghiozdanul. Dar, mai intervine o problema. Mi-a pus tata sa mananc #-o. C'mon! Las la sfarsit aceasta problema. Poate macar azi o sa o rezolv si eu.
Imbracare, facut ghiozdan, incaltare .... ooops! Sa mananc sau sa mai dau o data cu rimel? Rimel?! Food?! Rimel?! Si biruitorul rimel e primul si de data asta. Deci, next step: o alta alegere. (mancare aruncata la gunoi sau data javrei?). O decizie trebuie sa iau, ca altfel ma cert cu tata ca nu am mancat. Si ia Ana punga, si direct in cosul de gunoi toata munca iubitului meu tata. Sunt rea, stiu. Dar el nu intelege ca nu pot sa mananc la 7 dimineata si am renuntat sa incerc sa il mai conving.
Plecam. [thx God!]
Dna Ghica. Scuze, iubita Dna Ghica.
Si ia de asteapta, Ano! si da-i si stai ... Apare Leo!! ^:)^ [colegutul meu de la 11A] I'm saved. Ne intrebam daca oare vor veni azi Octav, colegul meu [nume de scena, Moga sau Kiki] si Cristinica [o prietena mica si a draq :)) de la 11H :-?]. Logic ca nu vin. Miracolul de a veni se intampla foarte rar. Si uneori, isi mai face aparitia si o persoana inzestrata cu capacitati deosebite in domeniile "limba romana" [vorbeste mult si bine :-"] si "enervare" [cred ca eu sunt singura lui victima]. Ultimele consecinte ale existentei acestei persoane in 101: foi de merdenea pe ghiozdanul meu, lipsa bratarii mele multicolore, "apa la genunchi"[:))], nervi, lovire in sani [eu victima] sau in testicule, daca reusesc [evident, el victima :-)]. Aceasta persoana este PIMPONEL x(!
Urmatorul decor: colegiul tehnic "DIMITRIE LEONIDA".
Teste, ascultari, predare, nervi, contraziceri intre colegi, nervi, nervi. Sau cealalta extrema: distractie, profii cu care ne distram, caterinca :)), rasete. Si cel mai important, iubitul meu :-X.
Sfarsitul orelor. [!!!!!!!YEEEEEEEE!!!!!]
Mers prin parc cu ubitul meu, daca este vreme frumoasa [si slava Domnului in ultima perioada, a fost superb :-x :-x ].
Then, I have to say "goodbye" to my boy [cel mai trist moment al zilei :(( :((:((]
Acelasi drum spre Colentina Andronache.
Finally, home :-X
Messenger toata ziuaaaaaaa si mai nou, blog :-))
Daca pot, urmeaza temele.
Next step, cearta zilnica intre mine si tatal meu. :|
Vorbit pe skype cu ubitul meu vreo 2 ore :-x
Dormit.
6:00 (+ - 10 min): tata: ANAAAAAAA trezeste-teeeeeeee ca este saseeeeeeeeee
[parca e o senzatie de deja-vu]


Si asa o tin 5 zile din 7. :|

Week-end: mai nimic. Doar iesirile teribile cu cea mai buna prietena a mea,MIAU.[my sister :-x :-x] NIMENI, repet NIMENI, nu ar putea sa iasa cu noi pe strada. Sau daca iese, a 2-a oara nu mai vrea :-)) [stim noi doua de ce >:)]

This is my life! It sucks. [doar ubul meu imi infrumuseteaza viata 8->]

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce iubita bloggeritza am:X:X:X:X:X doamne doamne :X:X:X:X:X a scris mami meu...hohoooo,sa fie acolo :)) :X:X:X:X:X:X te iubeeeeeeeessssscccc ratzusca:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:*:*
:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
:X:X:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:*:* miss u:( :-< dar te see maine:> 8-> =p~ :X:X:X:X:X te ubesc:X:X:X:X:X:X:X