joi, 22 februarie 2007

Andronache (Reper: pe unde intra vantul in Bucuresti)

Trebuie sa imi apar iubitul cartier, ANDRONACHE!
Ce aveti, fratilor, cu el?! :-((
Ce v-a facut? :-(( [ce dracu sa faca? nici macar nu a auzit lumea de el 8-|]
Dar cei care stiu zona in care stau, se iau de mine [:-((] [:-(]
M-au vazut minora si se cred zmei in fata mea [svf 8-|]
Si ce daca, ma, e mic si necunoscut, si murdar, si plini de tigani, cocalari si alte natii? Si ce daca sunt numai manelari si muncitori in Europa[nu am nimic cu ei, serios], si poate ca nu toata lumea se imbraca la fel de bine ca voi astia "centralisti"?
Indiferent cum este, eu imi iubesc cartierul. Si sunt mandra ca avem asfalt pe unele strazi [:-))].
Poate ca v-ati facut o imagine cam urata despre cartierul meu. [:-)]
Trebuie sa spun ca am foarte aproape de mine 2 spatii verzi (sau mai putin verzi) ocrotite prin lege [:-"] : Padurea Andronache (sau cum s-o numi) si Cimitirul Andronache [e o minunatie acest cimitir :-X aici sunt unele dintre fostele gagici ale unui amic de-al meu! kiddin' :))].
Si ca sa stiti si voi, avem si RATB in zona. Preafaimosul, arhicunoscutul (doar de cei din aceasta zona) 682! Asociat si cu termenul de "rata".[vine din an in Paste]
Insa avem si lucruri bune: o biserica [e atat de cunoscuta incat i-am uitat numele 8-|]o gradanita si o scoala generala. Si da. Doar atat. Credeati ca sunt mai multe? Neah [:-))].
Ne putem lauda cu: multe bairame, nunti si botezuri [ai draq de multi tigani cu multi copii :-))]

Oricum ar fi cartierul meu, nu l-as da pe niciun alt cartier. Vorbesc foarte serios! Este el la capatul pamantului, dar aici am crescut, si, desi are un 'renume' rau, sa stiti ca nu e chiar asa. Ce am zis mai sus, in 'mare majoritate'[pleonasm care ma obsedeaza ~X(] am spus din cauza lucrurilor pe care le-am mai auzit si eu din diferite parti.

I LOVE MY NEIGHBOURHOOD!CLAAAR?![:-D]

Niciun comentariu: