vineri, 9 martie 2007

18.

Nu va ganditi ca este ceva interzis minorilor sub 18 ani [adica noua! si eu sunt minora :X] sau ca are legatura cu febra majoratelor in care ma aflu. Nu, nu. Pur si simplu este post-ul nr 18, caruia nu stiam ce nume sa ii pun. [:D]

Acest post se adreseaza STRICT persoanelor care sufera din dragoste [=((] si in special, unor persoane importante din viata mea. Nu spun numele. [love ya a lot, grlz! :X :( ].

Nu am ce sa spun prea mult, ci doar sa daruiesc o melodie care ajuta foarte mult. Pe mine m-a ajutat [:|]. Este o melodie banala, romaneasca, nereusita [ar spune unii], dar versuri PERFECTE. So, grlz, dupa orice baiat vine altul, deci nu mai stati sa vi se innoade lacrimile in barbie pentru niste 'boi'. Aaa, scuze; voiam sa zic "boys" :) Am mici deficiente cu acest cuvant. [Totusi am impresia ca este defectiv de singular... ca nu mai este vorba de un 'bou', ci de mai multi. BOI!]

Lasati trecutul in urma! Nu merita!
O sa vina ceva mai bun! [DE ASTA SUNT SIGURA! LOOK AT ME ;;)! Am cel mai bun baiat care se poate, ma ubeste, il ubesc, este tot ce imi puteam dori vreodata :X :X ]


Ma cert cu inima ca ea nu te mai vrea
a plans prea mult , am suferit prea mult
Prin nopti pline de ploi, eu tot credeam in noi
Chiar daca tu o visai pe ea

zi de zi imi spun ca'i mai bine asa
noaptea-i mai frumoasa in lipsa ta
eu n-o sa plang, n-o sa mor
e un refren pt inima mea

Baby vreau sa stii, in fiecare zi
Eu nu regret si stiu ca pot uita
Prin nopti pline de ploi, eu tot credeam in noi
Chiar daca tu o visai pe ea


That's right, grlz!!! Chicks rulzzzz

2 comentarii:

Anonim spunea...

super marfa:X:X:X:X:X te ador ubita:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X:X ubita mea frumoasa:X:X:X:X:X si desteapta:X:X:X:X:X si dulce:X:X:X:X:X:X si frumoasa din nou:X:X:X:X:X si dulce din nou:X:X:X:X:X:X si desteapta din nou:X:X:X:X:X:Xingerashul meu:X:X:X:X:Xboticul meu:X:X:X:X:X:Xguritza mea:X:X:X:X:X:Xratzusca mea:X:X:X:X:X:Xubita mea:X:X:X:X:X:Xmami meu:X:X:X:X:X:Xbebe meu:X:X:X:X:X:X....numai a mea:D :X:X:X:X:X pt totdeauna 8-> :X:X:X:X:X te iubeeeeeeeeesssccc:X:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:*

Alina spunea...

moalfaaa :X:X:X


asaaaa ubita ma gandeste pozitiv 8->

asa tre vreau :X:X:X

wuuuve ya:X