joi, 1 martie 2007

Lectia de azi: Zambetul!

Invatati-ma sa zambesc. Un zambet sincer, adevarat! Invatati-ma pentru ca am uitat.
Am devenit precum niste smile-uri ":)", ":))",":D", ";))".
Cat de mult te poate schimba o dezamagire. Nu-mi vine sa cred. Si cred ca una dintre persoanele care inteleg cel mai bine acest fenomen este ubita mea, Alinutza. [:-x]
'O perioada proasta'?'A te simti aiurea'? Cat de dulci suna expresiile astea fata de realitate. [:|] Scuzati-mi proasta-dispozitie, aiureala sau cum s-o numi starea asta. Cat de repede se intoarce o persoana la cealalta extrema [:|]. In fine. Decat singur poti trece peste 'rau', si asta am simtit-o pe pielea mea.
Mai rau este ca, daca esti o persoana sceptica asa cum sunt eu, dintr-o simpla (sau imensa) dezamagire, ajungi sa iti pierzi increderea in cei din jur.
Cine ma cunoaste mai bine si imi stie trecutul, cred ca stie si ca sunt puternica si ca nu ma las doborata prea usor. Dar si rezistenta asta are o limita...parca se termina .. se consuma. Si atunci cu ce sa te mai opui la lovituri? Cu vise? Cu sperante? Poate si cu astea, dar cel mai mult te ajuta PRIETENII sa ridici zidul doborat. Doar prietenii!
Pot spune cu mana pe inima ca prietenii mi-au fost aproape si m-au ajutat mai mult decat orice. Asadar, prietenii mei, mai am un obstacol: un 'target' la care vreau sa ajung din nou, naturaletea.Vreau sa ZAMBESC asa cum o faceam inainte [:-<]
Si intr-un final, vreau sa multumesc si aici prietenilor mei, care macar o data mi-au spus o vorba buna, chiar daca nu le pasa la maxim,poate: Miau, Milka, Alinutzza, Gabitza, Andra, Flory, Irina. [ordinea este aleatorie aproape :D] Si in primul rand, una dintre cele mai importante persoane care a facut tot ce a putut pentru mine, Olly.Va multumesc din tot sufletul! Si promit, ca desi am fost dezamagita, eu sper sa nu dezamagesc la randul meu. Love you a lot!<3 <3 <3

Un comentariu:

Papusha spunea...

hey...trebuie sa zambesti. Zambetul e cheia sufletului cu el poti sa deschizi usi ce credeai ca sunt inchise...crede-ma!
nu iti sta bine sa nu zambesti!
Life is beautiful! especially when u want it to be!
esti o dulce...lasa primavara sa iti zambeasca...si o sa ii zambesti inapoi! poop :*