miercuri, 7 martie 2007

Vine, vine primavaraaaaa! Si.. a venit! :D :X

Well, anotimpul frumusetii (dupa parerea mea) pentru ca, teoretic, acum natura se trezeste dupa o iarna grea. Eh, la noi nu a prea fost asa, dar macar putem sa ne imaginam ca abia acum incepe primavara. Clar este ca macar calendaristic incepe [:-D]

Pentru mine a fost o iarna grea (din pacate :|), dar am trecut cu bine, iar acum sper ca ma pot trezi si eu la viata, odata cu ghioceii [:-x]
IT'S A NEW BEGINNING! New friends and best friends! Gandire noua! Comportament nou! [thank you 4 changing me.. raman datoare ;)]
Multe lucruri s-au schimbat, sper sa fie pozitive si sa nu deranjeze pe cineva. Sincera sa fiu, I don't care! Imi place in noua mea piele, ma simt bine [:-)]. Incepand de acum o luna, am mai multe prioritati, ci nu doar una cum am avut pana de curand.

Primavara a inceput bine: cu o noua viata! [:-x :-D]

La scoala totul e super [:-x]. Stau aproape tot timpul cu ubitu meu, iar daca nu stau cu el, ma distrez cu ubita [Alinutzza :X] sau bebe [Milka :X]

Sincer, nu prea am inspiratie la ora asta. Si parca nici nu prea pot sa scriu un post fara tristete si proasta dispozitie [8-|]. Nu de alta, dar asa m-am invatat in ultima perioada. [perioada pe care am depasit-o, thx God and mom :|]

Anyway, viata e frumoasa, scurta si trebuie traita. Perioada de liceu se apropie cu pasi repezi de sfarsit si mai avem muuuult sa ne distram, sa invatam [=))], sa facem boacane, sa ne ajutam [cica] si ma rog, multe alte 'chestii' [:-)].

In fine, totul intra in normal pentru mine! Sau poate chiar mai bine decat NORMALUL [:-x] [Doamne ajuta!]

Love a lot my baby boy [Olly][:-X :-X :-X], sis'[Miau], ubita [Alinutza], bebe [Milka], iubita [Alexutza]. [pentru ca ei s-au dovedit cu adevarat prieteni ;)]

Aaaaa, si sa nu uit: rugati-va pentru sanatatea voastra si a celor dragi, pentru ca asta e cea mai importanta. De asta mi-am dat seama in ultima perioada. Si lasati naibii dorintele arzatoare pentru bani si avere, sau pentru raul vreunui 'dusman'. va umpleti capul, mintea sau sufletul cu ganduri si griji inutile, cu intrebari absurde care nu-si au rostul.

Va pup dulce! And .. take care! :)

:* :* :* :* :* :* :*

Un comentariu:

Anonim spunea...

te iubesc ubita mea:X:X:X si sa nu mai fii niciodata trista fiindca nimeni nu merita sa fii tu trista pt el :X:X:X:X esti cea mai dulce fata si esti un ingeras 8-> :X:X:X si cel mai important:D....esti A MEA:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:*

te iubesc mai mult ca orice ratzusca mea :X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X