miercuri, 28 martie 2007

Trend.

Nu am mai postat de 5 zile, prin urmare, acest post e creat la nervi (relativ)

Trend: copiatul.
Si nu ma refer la cel de la scoala.
Si sunt de acord ca multi copiaza, but it's not my problem. [:|]
Dar, frate, m-am saturat de: tu/el/ea/voi/ei/ele MA copiati, eu/el/ea/noi/ei/ele TE copiam, eu/tu/el/noi/voi/ei/ele O copiam si cred ca ati prins ideea. Toata lumea copiaza pe cineva. Iar daca cineva nu copiaza, tot se spune despre acel cineva ca o face. Hai ca deja complic prea mult ideea.

Dupa cum zice buna mea prietena, Alinutzza cu 2 Z (care mi-e si iubita:X:X :D ), sunt multi care nu au o viata proprie. Si o "folosesc" pe-a altora. Cum? Analizand, verificand, comparand, criticand. [Shut the fuck up!!]

Cred ca e unul dintre cele mai scurte post-uri ale mele, dar atat am avut sa zic despre subiectul asta.
Pa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

adevarat graiesti ubita :))

:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

eu vreau sa copiez pe cineva dar ma mai gandesc pe cine :-?? :))

TE UBEEEEEEEEEEEEEEESSSSSCCCC
:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Anonim spunea...

ma bucur ca iti dai seama de multe lucruri reale...kiar subliniez..realeeee....kre parte nu ati inteles-o?????....deci..continua tot asa....si scrie naibii mai dessssssssssssssssssssss x(X(X(X(X(X(X(.....ca ma enervezi.....X(X(X(...si oly hai si tie ..va multumesc mult pt prison break va iubeeeesc:X:X:*:*:*::* pupy:*:*:* by Al3xutza