joi, 8 martie 2007

Intrebare fara raspuns: "DE CE?"

Acum doua zile m-am intalnit cu un prieten care este o persoana de nota 10, Florin. Iar acest baiat este extrem de destept [asa sunt toti prietenii mei :D] si categoric a inceput o discutie filosofica. Si unul dintre subiecte chiar merita sa fie asternut in cuvinte, aici pe blog.

Let's begin!

De ce sa incepem? Pentru ca ...

[o mare parte a lucrurilor scrise in acest post sunt spuse de catre Florin, dar ca sa nu mai pierd timpul cu expresii des repetate gen "Si eu am spus ..", "Si Florin mi-a zis" s.a.m.d., mai bine va zic de la inceput.]

Totul este relativ simplu. Noi amplificam lucrurile. De ce ploua? De ce este soare? De ce lacul se numeste "lac"?
Cand o fata/ baiat refuza un/o baiat/ fata [#:-s], care este prima intrebare? Logic, "De ce?". [8-|]

Si totusi, DE CE nu acceptam lucrurile asa cum ne sunt date? Si DE CE mereu trebuie sa rastalmacim , sa cautam, sa sapam, sa intoarcem, sa amestecam, sa descoasem firul in patru?

A fi sau a nu fi? Nu aceasta-i intrebarea. [:))] "DE CE?" este marea intrebare!

Nu ati observat ca de cele mai multe ori parca este o intrebare retorica? Mie mi se intampla foarte des. Si parca este o intrebare din reflex [8-|].
De ex: "Ana, de ce nu ai invatat? De ce ma superi? De ce esti rea? De ce nu placi [nu stiu ce chestie]?"etc. HAI, FRAAAATE! Give me a break!!!!! Raspunsurile la acele intrebari sunt aceleasi: "Pt ca pot", "pentru ca nu vreau", "de'aia". Nu? [:))]

Ca sa nu mai lungesc prea mult post-ul, pentru ca poate deja v-ati plictisit de citit acest blog infect [btw, multumesc celor 0 fani care-mi citesc blogul :X], o sa trec la concluzie. Care este cea mai grea intrebare si care rar are raspuns clar? Raspuns: "DE CE?". Dar de ce? [:))] .... to be continued .. or not... De ce?

.
.
. [searching]
.
.
nu s-a gasit raspuns.
De ce nu s-a gasit raspuns? pentru ca .... hai gata gata! Ca deja am facut trei ture de cerc vicios. [:D] DE CE? DE CERC VICIOS!!!!GATA. PUNCT.









DE CEEEEE?!?!?!?!

6 comentarii:

Anonim spunea...

pentru ca. .

Anonim spunea...

sau pt k pot!

Anonim spunea...

sau pt k vreau!

Anonim spunea...

"DE CE intreaba lumea mereu "de ce?" " 8-| :D TE ADOOOOOR UBITAAAAA 8-> :X:X:X:X:*:*:*:*:X:X:X:X:*:*:*:*:*:X:X:X:X

Alina spunea...

f tare :))

bv iubita :*


lav ya :X

Anonim spunea...

De Ce?.......pt ca poti sa vb....pt ca poti sa raspunzi..chaiar dak nu are rost....De Ce?...pt ca existi si pt ca poti sa faci lucruri care sa necesite intrebarea "DE CE?".....pt ca traiesti!!!!!