vineri, 23 martie 2007

Deci .. sufar!

Cati dintre voi stiu sa faca o poza reusita? [;;)]
Cati reusesc sa faca un caine sa se uite la camera pana fac poza? [;;)]
Cine reuseste sa faca poza unui catel in clipa in care are limba scoasa? Catelul, evident. [;;)] Si sa nu ai stabilizator optic de imagine. [>:)]
[BTW, logic, mega fotograful Kiki ar reusi asta. Kiki este colegutzul meu Moga sau Octav sau Optav sau Octavian sau Florin. Si are o super mega dulce iubita, Papusha.]
Presupun ca doriti o dovada talentului meu. [b-)]
Na de-aici. [:))]



ps:
1. el este javruta mea Puffy (asa ii zic eu) sau Bobitza (asa ii zice tata).
2.e singura poza clara pe care am facut-o in viata mea si ma mandresc cu asta :))

4 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Papusha spunea...

esti o shcumpa!!!
kiki fotograful te saluta! :))
si eu te pupik!

sa iti traiasca cainele .... :)))
:*:*:*::*:*:*:*

Alina spunea...

ce sweet e :X:X:X
si cat de tare e poza =))
ube ubita :X

Anonim spunea...

hi hi...si eu am reusit sa fac o poza unei albine in zbor cu telefonul mobil.