vineri, 23 martie 2007

Din categoria: gafe din prostie!

Tatal meu tipa la mine: "Anaaaaa, treci si sterge prafuuuuuuu'".
Tatal meu DIN NOU tipa la mine: "Anaaaaa, treci si sterge prafuuuuuuu'"
Eu eram prinsa in messenger si, logic, hi5.
I-am zis de vreo 5-6-7-8 ori ca o sa il sterg, dar el tot insista. Datorita concentrarii mele asupa calculatorului si datorita lipsei de importanta pe care i-o acord persoanei care-mi da bani de suc, am avut un raspuns total, dar TOTAL, nepotrivit: "Aoleoo, coae, sterg imediat."
Tata: .....
Continua Tata: ....
[vorba lu' Milkutza " se gandea: o fi de bine, o fi de rau ..:-?? .. who knows :))" ]
Procesa mititelu'.
Iar eu eram cu sufletul la gura si cu 2 cuvinte in cap: "Oooooops" si "crima".
Stiam ce va urma. Erau 2 variante. Prima: tata infarct. A 2-a: tipete, injuraturi, dezmostenire, renegare. Imi asteptam sfarsitul.
Dupa 3-4 secunde ce au parut o vesnicie, dupa care asteptam Apocalipsa ... Tata: bine.
Wtf?! "Bine"?!?!?!?!?!?!?! [:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O] Fara pumni, palme, nimic?! De ceee?:(( [glumesc!][:D]
Doamne Sfinte Maica Domnului, multumesc!!!!!!!
Am scapat nevatamata!
Peste ani si ani o sa ii spun ca in data de 23.03.2007, in jurul orei 17, chiar i-am spus "coae"! [:))] ... or maybe not! [:D]

____________________________________________________________________________________
si nu, nici acum nu am sters praful!

8 comentarii:

Anonim spunea...

=))=))=))

saracul tata socru =))

TE IUBEEEEESC RATZUSCAAAAA


:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Alina spunea...

gai cuaie =))
cum draq? :))
eu zboram sg pe geam nu mai ast nimk =))
esti neboOonaaaaaa
te iubeesc :*:*:*:X:X:X

Alina spunea...

*hai cuaie =))

Anonim spunea...

super tare....am murit de ras cand am vaz...=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))...doamnee...vba alinei..ieseai pe geam pana acm...bine k nu si-a dat seama :))))))))))))))

Anonim spunea...

deci foarte tareeeee :D stiam k esti un pic sarita dar nici chiar asa...dak eram in locul tau probabil k acum imi scriam testamentul =)))

Anonim spunea...

=)))))))))))) =)))) mortala faza .. eu zic ca probabil tatal tau nu si a dat seama de ce ai putut sa spui .... < nu se astepta la asta :)))) > Sper tare .. SFAT: sa nu mai faci asta < poate nu o sa mai ai bafata asta > ;) !!

Anonim spunea...

=))))
ce thare

Anonim spunea...

uau sooper tare am ras de am cazut din pat.a da si mai e tare fiindca 23 martie e ziulica meaa:X:X