luni, 19 martie 2007

Razboi Manele vs Rock, Emo, Punk, Minimal .. sau invers ...

Printre numeroasele razboaie care exista gen, tineret vs varstinici, blonde vs brunete, FEMEI vs barbati s.a.m.d., asa exista si razboiul in muzica. Sunt multe conflicte si aici, dar cel care este cel mai evident (dupa parerea mea) este cel dintre manele si rock.
De cateva zile circula un mass foarte amuzant, insa enervant si suparator sau jignitor pentru fanii genului rock.
Mass-ul suna asa:
" Diferente Intre Manelisti Si Rockeri
1.Manelistu Are Mertane.. Rockerul o dubitza
2.Manelistu Are Lanturi De Aur La Gat....Rockerul Lanturi de Catel La Pantaloni
3.Manelistu Kanta Despre Bani,Succes ....Rockerul Moarte Droguri
4.Manelistu Are Femei Bune....... Rockerul face laba Knd Se Uita La femeile lui
5.Manelistu Se Imbraca Numai Armani.D&G etc. Rockerul SEcond hand...38
6.Manelistu Are Freze Shukare....Rockerul are paru Lung Si Nespalat
7.Manelistu Danseaza cu Stil..Rockerul da Din Cap
8.Manelistu E Sociabil.......Rockerul Se Uita la Tn De park Vrea sa te Omoare
9.Manelistu E Smecher.......Rockerul Isi mananca Bataie de la Manelisti
10.Manelistu O sa Dea Mesaju Mai Departe...Rockerul O Sa Se Dispere"

O sa incerc sa fiu cat mai obiectiva!

Iata un banc foarte rau care mi se pare ca este cel mai cunoscut banc cu/despre rockeri.

"Un rocker jegos si slinos se decide la un moment dat sa se spele. Si incepe el sa se spele, si da jos un strat de jeg:
- Mda, parca sunt mai curat.
Si se mai spala putin, si mai da jos un strat de jeg:
- Mda, parca sunt si mai curat.
Si se mai spala putin, si mai da jos inca un strat de jeg:
- A, uite si tricoul cu Metallica!"

Acum, sa o luam si pe partea reala. Pe bune, ati vazut vreun rocker care sa miroasa?
Eu nu. Stiu cativa rockeri si sunt prea misto oamenii. Si NU put! Si nici jegosi nu sunt. [:D]

Manelisti.
Inculti, analfabeti, prosti. Nu, nu... nu asta spun eu, ci astia care sunt anti-manele, care fac parte dintr-o astfel de campanie.
Sincer acum, sunt mult mai multi manelisti decat alti fani ai celorlalte genuri. Si pana acum ceva timp, toata lumea asculta manele, dar in cateva luni s-au transformat in emo, punkeri, rockeri. Aaa, si mai nou fostii manelisti asculta minimal.
Frate, nu mai criticati atat manelistii, pentru ca si voi ati ascultat manele.
Cel mai revoltator lucru este ca, desi in-afara casei lor, anti-manelistii jignesc si critica la greu, iar acasa asculta Guta la maxim. Dar deh, ce sa faci? Nu este un 'trend' sa fii manelist, ca daca era, nu mai aveai loc de manelisti.
Asa sunt romanii! Se schimba dupa cum bate vantul de dincolo de granita.
Se asculta hip-hop afara? Gata! Si noi ascultam hip-hop.
E un trand sa fii emo? S-a rezolvat! Emo ca pe banda.
Minimal? Gata si asta. Ex-manelistii sunt clubberi si minimalisti.
Si toti cei mai de sus ce critica?... Corect!Manelistii.
Si culmea, cataloghezi un om dupa genul pe care-l asculta. Daca spui ca asculti SI manele, primesti raspunsul "mdeah ... nasol.. cum poti sa asculti asa ceva?!?!?!?!?!?!". /:) please =;
And btw, astia emo s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie. Si nici macar nu stiu cu adevarat ce inseamna emo. Cautati pe google la "imagini" macar, cuvantul "emo" ca sa vedeti o descriere fizica. Dar numai fizicul (haine, freza) si genul muzical pe care-l idolatrizezi mai nou nu te fac un veritabil emo! Tot manelist ramai!
Ma irita cei care au vazut si ei unul, doi emo, iar apoi ii zeifica si incep sa imite. Si uite-asa se formeaza un cerc ...
Nu mai bine isi vede fiecare de treaba lui? Si nu mai comenteaza?
Doamne fereste! Pai atunci care ar mai fi scopul nostru in viata? Decat sa murim. Si nu se poate asa ceva! Scopurile noastre sunt sa jignim, sa "moara si capra vecinului". Exagerez. Mai sunt si alte scopuri, dar asta sunt principale. Hai ca deviez de la subiect si iar o dau in 'basme' de Gheorghe Danga.
Nu sunt decat niste conflicte stupide, ce mi se par infantile si nu fac decat sa intemeieze o anarhie fara rost. Anyway, poate se mai dezvolta si cele 2 creiere ale unora, dar e nevoie de foarte mult exercitiu. Sau macar de putina gandire.
Doar putina!

The end.

4 comentarii:

Anonim spunea...

adevarat adevarat adevarat :D

urm Harry Potter ubita mea o sa il scrie :X:X:X:X:X

TE IUBESC BLOGGERITZA MEA :X:X:X:X:X


:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Alina spunea...

bn zis ubita ;)
bv =d>
pooop :*:*:*
noi 4(eu, tu, milka si irina) rulaaaaam :X
ne iubim ghei :X
dheaaaa 8->

Anonim spunea...

parerea mea este : conteaza ce asculti ,muzica te defineste ...
defapt cei care zic "rock = jeg" ,aceia au probleme ...
uite parerea unei fete care asculta rock...
si vai ce-mi place,insa am si prieteni "clubbberi" , minimalisti, emo ,punkeri... dar i-am ales cu grija ...
conflictul asta exista ,eu una is rasista,deci e posibil sa am ceva la capatana ,dar nah ,tipic romanesc :)) ...mi-se apre ca m-am indepartat de subiect ,ma rog..
ceea ce sustin eu este ca AR TREBUI SA CUNOASTEM PERS ,PE URMA AVEM VOIE SA CARCTERIZAM

Anonim spunea...

Manelistii sunt cei imputiti!
Rock on \m/!