sâmbătă, 17 martie 2007

Detronarea numarul 2.

Cum era de asteptat datorita faptului ca sunt o persoana foarte schimbatoare,(cu rima sau nu) melodia favorita a fost iar inlocuita. Sa-mi explic actiunea pe care am facut-o: (one word) Akon!Il ador! Desi nu prea canta, ma multumesc cu exclamatiile lui din meodie: "Woohoo, Yeehoo (If I could escape)". Bun si asa! Iar Gwen Stefani e adorabila! Vocea ei lasa un pic de dorit, dupa parerea mea de afona. Dar cine sunt eu ca sa comentez? Oricum, imaginea sa este impecabila.Cred. Si continuand cu analizarea, ochiul meu neformat si aflat la prima incercare de a comenta un videoclip, poate 'spune': TARE, frate! In my opinion, tema este foarte interesanta, clip plin de culoare, usoara tenta umoristica, gratie din partea protagonistei. Si lista poate continua, dar ma opresc pentru ca aberez foarte mult si sunt total paralela cu ceea ce am zis mai sus.[8-}] So listen and watch "Akon feat. Gwen Stefani - the sweetest escape".




In alta ordine de idei, trebuie sa arat asemanarea uimitoare dintre Gabita, o prietena care m-a ajutat enorm si Gwen.
Just look!

Un comentariu:

Anonim spunea...

marfa melodia:X:X:X:X:X

te ubesc ingerash:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*

mult mult mult mult mult mult mult:D
:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
mult la n:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

ENOOOOOOORRRRMMMMM:X:X:X:X:X:X:X:X:X
:*:*:*:*:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X:X:X