duminică, 11 martie 2007

My mood: Maniac!

Da. Maniaca. Am innebunit cu o melodie de cateva ore. [\:D/ \:D/ \:D/]
Are rost sa spun care are un clip de prima clasa?! Omg! Ador melodia asta!
Am vazut videoclipul la Flv pe blog, un blog absolut genial. [btw, eu nu o cunosc pe Flavia (cu F mare), dar este o foarte buna prietena cu faimosul castravete extravagant, ali (categoric, cu a mic pentru ca nu respecta majuscula Flaviei)]. PUBLICITATE! Dragi cititori, s-a descoperit un nou blog foarte tare, in care sus numitii se cearta. Da, da! Ati citit bine! Se CEARTA !
Deci, Flavia, daca te dereanjeaza faptul ca am pus videoclipul, da-mi de stire si o sa sterg post-ul. [:-D]
Anyway, imi place enorm melodia si de cateva ore o ascult incontinuu si m-am uitat la clip de cel putin 23 de ori. Iar versurile le-am citit si "cantat" de vreo 15 ori.
Astazi, cu inima rupta in 4 (2 atrii si 2 ventricule), anunt detronarea melodiei "nambar oan". Stiu ca s-au format fani ai acelei melodii, dar si aceasta ruleaza.
Enjoy it!



Hey! Hey! You! You!

3 comentarii:

Alina spunea...

cu adevarat super tare mel :-X...si de video ce sa mai zis :>

:X:X:X

Alina spunea...

*zic

Octav Moga spunea...

deci trebuie sa o pun si pe asta pe telefon .. ca sa ti-o trimit la scoala :)) !!!????


nu ?


e marfa oricum :)